Buuze :xx

Buuze :xx

joi, 8 iulie 2010

Despre mine :)



Pentru inceput...

Salut :x!


Sunt B I B I , am 13 anishori abia implinitsi [ 29 iuniee =p~ `97 ]

Sunt din Alba Iuliaa ...

Sunt satena ... Ochii caprui spre negruu :x ..Bla bla descriere nu prea lunga ;)

Imi placee sa ies p`afara.. :-w ..

Sa merg la Bunicaaaa :]] .. Sa povestesc cu vara`mea ..O iubesc pe varutsaa.. Doar ea conteaza!!!

Imi place sa ascult muzica alaturi de varutsa... Lucrul care`l iubesc cand cand merg la Abrud la bunica e sa ies cu vara`mea prin centruu :] , si intalnim tot felul de specimene :]] stie ea :]] Imi placee pt ca ne radem dee oameni :]] si ne distram. Si mergem la cumparatuuurii... si facem tot felul de chestii :p Si .. atat . Sii suntem crazyy [ cu 2 y =)) ]

Best Friends.. am crezut ca nu exista asa cv :)) dar se pare ca m`am inselat . Sunt putini .. raritati chiar :)) [ Specimene pe cale de disparitie :-j ].. dar exista si i`am gasit .

A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger!..

Prietenii adevarati nu se uita :x :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu